issa

Alla inlägg den 1 mars 2011

Av Linda Persson - 1 mars 2011 19:15

Fullt upp idag,

gick bra på skolan.

Va fruktansvärt hungrig och trött bara men skyll sig själv dumme fan!


Haft moster, kusin & kusinbarn Filip här på mat och fika.

snäll dom är som kommer hit och lagar mat,

till efterrätt blev det kladdkaka.

Nu har dom precis åkt härifrån och jag ska dra mig vidare,

Maud skrev att hon och eve ville jag skulle komma över.


Har blödig näsblod hela jävla dagen, förblöder snart.

Skruttan är det full fart på, undra vad hon håller på med där inne igentligen.


Föresten så fyller Richard också år idag! GRATTIS!!

slänger in en gammal bild på oss, sista april 09.

  

Av Linda Persson - 1 mars 2011 08:19

Happy birthday to me!

21 bast och solen skiner som aldrig förr.

blev väckt av Stina som ringde och grattade,

hade även en hel drös med sms.


ska ta mig en långpromenad med kapten i finvädret

men först måste jag nog stoppa nåt i munnen,

hungrig som en waaarg!


som sagt:

- skola 13.00

- Möte 16.00

- Hem, fixa tills moster & Kussen kommer

- Date med Eve


  


  


  


  

Av Linda Persson - 1 mars 2011 01:08


Nu kom bilderna in lite bakvänt men vem bryr sig?

dålig kvalite är det också men det får ni ta.


              

Av Linda Persson - 1 mars 2011 00:34



What if I fall along the way
would you be there...

So you heard, that I'm on my way
Wish that I didn't have to say
Goodbye. I'll rely on your faith in me.

I got my feet on the ground
but my head's in the clouds
can't forget where I come from
I hope your there when I'm done
I got my feet on the ground
but my head's in the clouds
can't forget where I come from
I hope your there when I'm...

What If I fall along the way would
you be there to ease the pain?
you took my one shot, picked it up
and threw it away. Won't be long.
Won't be long before I break.

It's the touch, and the taste
It's the feel of a brand new place
When I go, you'll be there,
in a month in a year.

I got my feet on the ground
but my head's in the cloud
can't forget where I come from
I hope your there when I'm done
I got my feet on the ground
but my head's in the clouds
can't forget where I come from
I hope your there when I'm...

What If I fall along the way would
you be there to ease the pain?
you took my one shot, picked it up
and threw it away. Won't be long.
it wont be long before i break..


So you think that I am wasting my time
but I'm ready, ready to go.
So you know I've got this under control
but I'm ready...

What If I fall along the way would
you be there to ease the pain?
you took my one shot, picked it up
and throw it away. Won't be long...

What If I fall along the way would
you be there to ease the pain?
you took my one shot, picked it up
and threw it away. Won't be long.
Won't be long before I break.

What If I fall along the way would
you be there to ease the pain?
you took my one shot, picked it up
and threw it away. Won't be long.
Won't be long before I break.

So you think that I am wasting my time
but I'm ready, ready to go.
So you know I've got this under control
but I'm ready...

Tidigare månad - Senare månad

This is my shit:


Är 21 bast och på smällen. Älskar snowboard, rock & Hallonsoda. Har humörsvängningar som sprutar ur öronen. ensamstående & bor med min hund (kapten krok). Har vänner som jag älskar mer än allt och en underbar familj. skriver om graviditeten och allt annat

Liten

mitt hjärta

Lilypie Pregnancy tickers

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

vill du veta? Fråga:

0 besvarade frågor

DUNKEN.SE

club4beauty

Besöksstatistik

Annat

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011
>>>

Nåt du letar? Sök här:

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards