issa

Alla inlägg den 8 mars 2011

Av Linda Persson - 8 mars 2011 23:18

men fuck!

ramlar inte skallen av snart så är jag inte mänsklig,

super hero eller nåt...


FI**A vad ONT det gör!

Av Linda Persson - 8 mars 2011 22:54

Slänger in lite musik i brist på annat, förutom att ha migrän och må illa..

men va fan, annars mår jag prima!

dumt att klaga när man har en karate kid i magen, knappt varit still på 3 dagar.

Hur mysigt som helst.


ska pallra mig ut i stormen med jycken nu,

piz


Av Linda Persson - 8 mars 2011 18:52

as god middag lyckades Linda fixa,

det va väl ungefär vad som gick bra idag.

på stan en sväng med eve och lämnade tillbaka filmen.

handlade lite små saker också:


    


Försökte lägga in en film när karate kid i magen är igång,

men det ville inte gå så bra..


ska ge mig på ett till försök senare, tredje gången gillt brukar det ju vara.


Av Linda Persson - 8 mars 2011 10:35

Har åkt på matförgiftning, igen.

hände för inte allt för länge sen men då va det mitt eget fel.

nu är det mest troligt kebaben jag åt igår..


ska försöka få i mig nåt,

te ska jag dricka iaf för det är jag rikgtigt sugen på.

va på stan med eve igår och köpte bl.a en stor tröja på H&M

ett par leggings på Rut m.fl och en Parfym.


Jag och eve hyrde en film och åkte till mig, "Scott Pilgrim vs. the world" heter den.

konstigare film får man fan leta efter, speciellt rolig va den inte heller. 

"möt den charmige och arbetslöse Scott Pilgrim som är basist i garagebandet

Sex bob-omb. Denna 22 åring har precis mött tjejen i sina drömmar,

bokstavligt talat.

Men det finns ett hinder mellan honom och Ramona Flowers..

Han måste besegra hennes sju onda ex!"

 

 

Tidigare månad - Senare månad

This is my shit:


Är 21 bast och på smällen. Älskar snowboard, rock & Hallonsoda. Har humörsvängningar som sprutar ur öronen. ensamstående & bor med min hund (kapten krok). Har vänner som jag älskar mer än allt och en underbar familj. skriver om graviditeten och allt annat

Liten

mitt hjärta

Lilypie Pregnancy tickers

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

vill du veta? Fråga:

0 besvarade frågor

DUNKEN.SE

club4beauty

Besöksstatistik

Annat

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011
>>>

Nåt du letar? Sök här:

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards