issa

Alla inlägg den 9 mars 2011

grr

Av Linda Persson - 9 mars 2011 22:30

     

Lucky me som hittade bullar i skafferiet,

underbartttt!

ut med kapten nu och sen förflyttar vi oss till sängen.

Natti

Av Linda Persson - 9 mars 2011 20:34

hej hopp gummisnopp.

slängde ihop världens äckligaste middag, skämmes tamefan.

men mat är mat så nu är middagen överstökad..


    

Är sugen på choklad..

förbannat sugen, undra om man skulle varit och handlat?

får se om jag orkar.

smisk

Av Linda Persson - 9 mars 2011 17:57

sämre fantasi får man leta efter,

har fortfarande inte fått i mig middag och vet inte hellr vad jag ska äta..


Kapten skäller som en jävla rabiesmonster vid dörren på alla stackare som ska gå ut eller in i sina lägenheter.

Sen jag blev med barn har han vaktat,

men han vaktar bara om jag är hemma vilket jag tycker är lite kul.

Då är det alltså mig han vaktar och inte hemmet.


från det ena till det andra, skit i hunden.

JAG SVÄLTER!

all jävla mat är i frysen för jag har ingen hjärna så jag plockar inte fram det i tid.

totalt jävla nollad, hade det inte varit så att jag har en liten i magen som faktiskt ska ha mat så hade jag struntat i att göra nån.

får se om jag hittar nåt kul.

Ha en najs kväll, Puss

Av Linda Persson - 9 mars 2011 14:48

sitter i soffan och deppar, lårkaka - check!

Nyss duschat, skrubbat och smörjt in mig, hur skönt som helst.

känner mig som en ny människa.


kikar på en underbar film som jag aldrig lessnar på,

har sett den ca 2 000 000 gånger och den uppskattas lika mycket varje gång!

  


Slänger in ett klipp också "i put a spell on you"



Som sagt, sevärd film tycker jag.

Vad har ni för favorit filmer?

Av Linda Persson - 9 mars 2011 13:25

Hur förbannat jävla svårt kan det va för äckliga jävla

FITT-NORRVIDDEN

i östersund att grusa utanför det här äckliga jävla huset?!?!??

 

VAD SITTER DET I?!

HUR JÄVLA SVÅRT KAN DET VARA?!

 

GE MIG EN HINK MED GRUS SÅ KAN JAG GÖRA SKITEN SJÄLV OM DET ÄR SÅ FÖRBANNAT JÄVLA JOBBIGT IDIOTJÄVLAR.

Av Linda Persson - 9 mars 2011 10:35

god morgon! 

idag mår man som en påse skit,

natten har inte varit underbar utan huvudvärken har suttit i och jag har drömt mycket.

ska käka nu och dricka en stor kopp te.


saknar min Elisabeth idag.

          

Elisabeth & Jag (ja jag har varit blond en gång i tiden och är igentligen det)

Av Linda Persson - 9 mars 2011 00:07

Barnet:

I vecka 26 är medelkroppslängden 35 cm från hjässa till häl och barnets medelvikt är 900 gr.

Huvudets omkrets är nästan 25 cm.

Barnet kan höra ljud och ljudnivån inne i magen som kan nå upp till mer än 80 decibel. Det är ungefär lika livligt som en stökig stadsmiljö.

Barnet lyssnar på ljuden i mammans kropp, magen som kurrar, nysningar och annat som händer. Det lyssnar även på mammans och omgivningens röster.

Fostret reagerar på både ljud och ljus. Det kan också känna att någon stryker på magen. 


Mamman:

Du har nu klarat av två tredjedelar av graviditeten.

Nu har du nog ökat cirka sju till tio kilo i vikt.

Hela kroppen påverkas av graviditeten.

Bebisen delar dina känslor.

Om du är ledsen, trött eller stressad känner barnet av det.

Han eller hon reagerar på de stresshormoner som bildas i din kropp.

Om du blir rädd för något kommer barnet att påverkas av adrenalinet i ditt blod.

Men barnet reagerar också på när du känner dig glad, nöjd och älskad.

Alla endorfiner flödar genom ditt blod och genom navelsträngen till din bebis. 


Tidigare månad - Senare månad

This is my shit:


Är 21 bast och på smällen. Älskar snowboard, rock & Hallonsoda. Har humörsvängningar som sprutar ur öronen. ensamstående & bor med min hund (kapten krok). Har vänner som jag älskar mer än allt och en underbar familj. skriver om graviditeten och allt annat

Liten

mitt hjärta

Lilypie Pregnancy tickers

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

vill du veta? Fråga:

0 besvarade frågor

DUNKEN.SE

club4beauty

Besöksstatistik

Annat

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011
>>>

Nåt du letar? Sök här:

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards