issa

Alla inlägg den 13 mars 2011

Av Linda Persson - 13 mars 2011 22:01

eller så gör det inte det.

kom på att jag kan inte alls baka nå jävla bullar,

har ingen kavel!

måste åka till mamma och hämta den imorgon så får det bli bullar då.

men bakas ska det göra för jag är gotta sugen och inte på godis..

får se vad jag lyckas hitta på,


nattinatti på er !

Av Linda Persson - 13 mars 2011 20:46

Lilypie Pregnancy tickers


Idag är det hundra dagar till min lilla flicka är beräknad att komma ut, 

jag längtar!

Det går inte en dag utan att du sträcker på dig och ger din mamma en spark.

Eftersom jag är en musikfantast så spelas det mycket musik här hemma,

då kan du inte vara still.

Det är underbart att få känna varenda rörelse du gör,

jag älskar dig vem du nu än är.

Av Linda Persson - 13 mars 2011 20:17

...gör mig glad!

så underbart fint.


Av Linda Persson - 13 mars 2011 18:34

men holy fuck!

jag är inte dålig på att laga mat inte,

(eller så tycker jag det för att jag äter allt..?)


pasta m. nån "släng ihop allt som finns i kylskåpet och i med massa vitlök - sås"


ska njuta vidare.

Av Linda Persson - 13 mars 2011 17:35

skit dag.

sovit bort hela dagen och jag som hade saker att göra, FAAN!


baka bullar ska jag fan i mig göra hur som haver

men först middag,

tinat bacon som jag ska göra nåt kul med. Äta rå?


sitter just nu och myser i soffan med min älskade K,

skällde ut reklambudet för en stund sen.

Duktig jycke!


måste bara påpeka att om det inte va så att jag kommer bli enorm om bara nån månad så hade jag shoppat sönder och behövt flytta ut på gatan..

överdriva gör jag också, har hittat sjukt snygga kläder.

men stor mening att köpa kläder som jag inte kan ha? 

svar: nej.


middag va det ja..

helvete.

Av Linda Persson - 13 mars 2011 11:53

fått för mig att jag ska baka vaniljbullar idag så jag har

varit på affären och handlat till bullarna,

självklart glömde jag pärlsocker men wtf.


har stekt ägg och fixat mackor&te nu, 

lunch för hela slanten!


måste äta nu innan jag hungrar ihjäl,

när bullarna är klara blir det ett besök hos farmor.


slänger in en bild på mig och frida sen i somras

  

Tidigare månad - Senare månad

This is my shit:


Är 21 bast och på smällen. Älskar snowboard, rock & Hallonsoda. Har humörsvängningar som sprutar ur öronen. ensamstående & bor med min hund (kapten krok). Har vänner som jag älskar mer än allt och en underbar familj. skriver om graviditeten och allt annat

Liten

mitt hjärta

Lilypie Pregnancy tickers

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

vill du veta? Fråga:

0 besvarade frågor

DUNKEN.SE

club4beauty

Besöksstatistik

Annat

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011
>>>

Tidigare år

Nåt du letar? Sök här:

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards