issa

Alla inlägg den 14 mars 2011

Av Linda Persson - 14 mars 2011 23:59

lilla i magen är riktigt VILD!

hur mys som helst,

ska lägga mig i sängen med kapten ovch mysa nu.

nu dag och nya tag imorgon,

natti!

Av Linda Persson - 14 mars 2011 22:57

hittat en massa coola ringar som jag VILL HA,

eftersom jag har känslig hud speciellt runt halsen så har jag svårt för halsband och örhängen är ingen höjdare heller så ringar har blivit min stora kärlek bland smycken.

sitter hemma och dreglar.. GE MIG NU!


                  

Av Linda Persson - 14 mars 2011 22:14

min bm berätta absolut ingenting för mig.

det här är mitt första barn så nej jag vet fan i mig ingenting

men tydligen ska man behöva läsa och fråga sina vänner om allt.

senast jag va där fragade jag om nånting(kommer inte ihåg vad)

och hon småskrattade och fråga vad jag menade.

sen fick jag ett halvdant svar, som att jag ska veta allt?


fick tex veta förra veckan (av en vän) att man ska käka folsyra,

hur fan ska jag kunna veta det?


är det inte tillåtet att vara nybörjare?

ska man kunna allt innan?

är det konstigt man blir ledsen och känner sig dålig när man inte ens kan fråga sin barnmorska om saker?


jag är ensamstående så nej jag har ingen partner jag kan prata med,

nej jag har ingen här hemma som säger att jag gör det bra.

Och nej jag har ingen som tröstar mig när jag gråter över ALLT och känner mig lika stor betydelsefull som en ärta.


Ja jag valde att fortsätta vara gravid och det är det största, svåraste och bästa beslut jag tagit.

så man kan väl tycka att jag får skylla mig själv som sitter här helt själv,

men man ska väl ändå kunna få stöd av sin barnmorska?


det är tur att jag är stark annars hade jag fan gett upp.

Av Linda Persson - 14 mars 2011 19:38

haft en mysig dag med Lollo & mimmi,

fikat och snackat massa gojja.

på onsdag blir det besök hos damerna igen för att fixa mitt hår,

kommer bli azum!

kom hem till en glad hund, dock skämdes han en hel del då han hittat på hyss medans matte varit borta. min buse!


är hungrig nu men vet inte riktigt på vad, 

jobbigt sån där.. svåra beslut!


funderar även om jag orkar gå och hämta ut paket nu eller om jag ska ta det imorgon,

men jag är bra sugen på att hämta!

får se, det visar sig.

mys

Av Linda Persson - 14 mars 2011 10:36

sitter just nu och lyssnar på mysmusik och njuter av att lilla i magen inte ligger still en sekund!

magen rycker åt alla håll och kanter, hur mysigt som helst.

ska ta mig en dusch, som jag svettas så luktar jag APA!

Sen åker jag och hälsar på Lollo & Mimmi.


ska mysa vidare nu,

Smul

Av Linda Persson - 14 mars 2011 09:03

god morgon.

solen skiner för fullt här i sketna östersund.

vaknade av att mina två favoriter va igång,

både kapten och den lilla i magen så det va bara kliva upp.


ska gå en liten promenad med k nu och sen blir det frulle,

hungrig som en varg!


bdw så är vi nere på tvåsiffrigt nu,

jag och min lilla flicka.

99 dagar kvar tills hon är beräknad att komma ut till stora världen, 

och du är mer än välkommen mitt lilla hjärta.


    

Tidigare månad - Senare månad

This is my shit:


Är 21 bast och på smällen. Älskar snowboard, rock & Hallonsoda. Har humörsvängningar som sprutar ur öronen. ensamstående & bor med min hund (kapten krok). Har vänner som jag älskar mer än allt och en underbar familj. skriver om graviditeten och allt annat

Liten

mitt hjärta

Lilypie Pregnancy tickers

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

vill du veta? Fråga:

0 besvarade frågor

DUNKEN.SE

club4beauty

Besöksstatistik

Annat

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011
>>>

Tidigare år

Nåt du letar? Sök här:

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards