issa

Alla inlägg den 18 mars 2011

Av Linda Persson - 18 mars 2011 21:10

Varit på bio med mamma ikväll, såg en underbar film som helt klart va värd vartenda jävla öre! "hur många lingon finns det i världen".

Jag både skrattade och grät, en film som innehåller allt.

Kan säga att det är absolut inte sista gången jag ser den filmen,

det är en film jag kommer se ett antal gånger.


Har inte träffat mamma sen innan jag fyllde år så jag fick presenter också,

underkläder, deodorant, hårfärg och ett våffeljärn.


Nyss varit på promenad med Kapten men jag har så jävla ont i höfterna så det blir inte så snabba promenader, men han uppskattar det han får min vovve!

Kommer bli en tidig kväll ikväll, är riktigt trött.


imorgon ska jag ge mig på våffeljärnet, mums!

och storstädning kommer jag fan i mig inte undan.


 

Av Linda Persson - 18 mars 2011 08:35

fick en bild tidigt i morse!

kl 03.29 fick min underbara vän Nathalie aka, ina och hennes viktor en dotter.

Janelia heter underverket, mycket söt flicka.


så glad för eran skull,

kom en liten glädjetår när jag såg mms:et!



Ska gå en promenad med Kapten nu

och sen blir det frulle.


Tidigare månad - Senare månad

This is my shit:


Är 21 bast och på smällen. Älskar snowboard, rock & Hallonsoda. Har humörsvängningar som sprutar ur öronen. ensamstående & bor med min hund (kapten krok). Har vänner som jag älskar mer än allt och en underbar familj. skriver om graviditeten och allt annat

Liten

mitt hjärta

Lilypie Pregnancy tickers

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

vill du veta? Fråga:

0 besvarade frågor

DUNKEN.SE

club4beauty

Besöksstatistik

Annat

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011
>>>

Nåt du letar? Sök här:

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards