issa

Alla inlägg den 24 mars 2011

Av Linda Persson - 24 mars 2011 08:30

sitter hemma, SJÄLV.

japp det blev så igår.

tog med mig hunden och åkte till bettan och kom hem själv.

va tvungen att åka in på en liten koll igår för att jag fick asont.

eller liten koll, dom kollade väl allt som gick att kolla,

skulle ha en grej på magen som mäter hjärtljuden men det gick inte så bra..

för min lilla skit i magen VÄGRADE ligga still så BM fick sitta där på en stol och följa efter och leta hjärtljuden.

känns mycket bra att hon är så livlig!

allt va bra iaf, tack och lov.

i alla fall, åkte direkt från bettan ner på sjukan så kapten blev kvar där.


det känns fel.

jag känner mig halv.

jag kan inte sova.

kändes konstigt att inte behöva gå på promenad i morse,

så jag gick iaf men det va inte lika att gå själv..


hoppas beth vaknar snart!


Hon fyllde som sagt 21 igår så vi va där och grattade:


 

   


Kapten ville ge Beth en puss men hon va inte allt för sugen.


 

Tidigare månad - Senare månad

This is my shit:


Är 21 bast och på smällen. Älskar snowboard, rock & Hallonsoda. Har humörsvängningar som sprutar ur öronen. ensamstående & bor med min hund (kapten krok). Har vänner som jag älskar mer än allt och en underbar familj. skriver om graviditeten och allt annat

Liten

mitt hjärta

Lilypie Pregnancy tickers

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

vill du veta? Fråga:

0 besvarade frågor

DUNKEN.SE

club4beauty

Besöksstatistik

Annat

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011
>>>

Nåt du letar? Sök här:

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards