issa

Direktlänk till inlägg 27 mars 2011

herregud i helvetet

Av Linda Persson - 27 mars 2011 18:30

morsans granne skriker och stampar runt som att han ska mörda nån.

stackars barn, stackars små barn..


har nu fått middag av mamma, snäll som hon är så lagade hon mat till mig.

sitter och dricker kaffe på maten.

ska gå promenad med kapten snart, min underbara fina.


kommer inte bli mycket gjort ikväll känns det som. 

ska komma ihåg att ta med mig en kavel härifrån mamma

så jag kan baka bullar i veckan!




Mikael Persbrandt


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Persson - 28 mars 2011 16:31

NYA BLOGGEN

Av Linda Persson - 28 mars 2011 14:52

ja ursäkta den dåliga uppdateringen men jag håller på att fixa en ny blogg. bloggplatsen gör inte som jag vill så jag grejar med en ny, säger till när den är klar.   ha en bra dag! ...

Av Linda Persson - 27 mars 2011 20:32

en smula less, tillåt mig klaga. klaga tänker jag göra hur som helst vare sig jag har tillåtelse eller inte för nu är jag fan i mig less.   Halsbrännan från helvetet!   så nu vet ni det, varsågod. mycket intressant information som ni kan ...

Av Linda Persson - 27 mars 2011 13:39

är inget fan av söndagar, aldrig varit och kommer aldrig bli.   är fortfarande hos mamma, hon har nu kommit hem och vi sitter parkerade i varsin soffa. käkat lunch och gått en promenad med kapten, som för övrigt är besatt av sin nya boll. h...

Av Linda Persson - 26 mars 2011 22:06

hahahaha, sitter här och skrattar så jag inte kan andas! kom och tänka på "din mamma" skämt och det va kanske det roligaste på länge! hittade en som jag inte kan sluta skratta åt, snacka om egen humor.. kanske är för att dum som man är så kan j...

This is my shit:


Är 21 bast och på smällen. Älskar snowboard, rock & Hallonsoda. Har humörsvängningar som sprutar ur öronen. ensamstående & bor med min hund (kapten krok). Har vänner som jag älskar mer än allt och en underbar familj. skriver om graviditeten och allt annat

Liten

mitt hjärta

Lilypie Pregnancy tickers

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

vill du veta? Fråga:

0 besvarade frågor

DUNKEN.SE

club4beauty

Besöksstatistik

Annat

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011
>>>

Tidigare år

Nåt du letar? Sök här:

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards