issa

Alla inlägg den 15 mars 2011

Av Linda Persson - 15 mars 2011 21:35

köpa när jag får pengar? - HELL YEAH!


Till bebben:

  

                      



Till mig:


  

  


Skötväska:

     

Hur najs som helst,

mest troligt blir det ingenting till mig men de va skit samma!

Av Linda Persson - 15 mars 2011 19:59

  


Jag är med och tävlar om ett kit av TRE med produkter från Bambino hos Evelina!


tävlingen avslutas nästa måndag den 21.

Av Linda Persson - 15 mars 2011 18:59

Happy birthday to you my love!


      

  

  

Till middag blev det Kov och mackisar 

för både mig och lilla k,

klart födelsedagsbarnet ska ha gomiddag!


Av Linda Persson - 15 mars 2011 16:50

Sitter och funderar över middag just nu,

inte helt ovanligt.

jag som knappt ätit middag förr måste nu tänka på att äta hela tiden!

Men jag älskar mat så det är inga problem bara det där med att komma på nåt nytt,

har tagit fram falukorv som är tinad men nånting till vore inte dumt ..

Fruktansvärt dålig fantasi.


Har ni förslag på middag?


Av Linda Persson - 15 mars 2011 13:42

Mitt humör är fruktansvärt,

jag kan verkligen inte kontrollera det längre.

Blir så förbannad att jag skriker och gråter och sen blir jag ledsen för att jag är så arg,

sen blir jag ledsen för att jag är ledsen.

what the fuck?!


Försökt få tag i en hjärnskrynklare men det finns ingen jävel som har tid i den här stan.

vad att göra undrar jag.

får väl gå runt och hata allt och alla, för det är ju jätte kul.

jävla emo.


Av Linda Persson - 15 mars 2011 08:40

Grattis till Kapten krok som fyller hela ett år idag, stora killen!

kommer ihåg den dagen jag va och hämtade skrutten,

han va livrädd för ALLT & då va han ca 4 månader.


som jag har kämpat med den killen för att han ska sluta vara rädd!

jag och bettan har haft terapidag då vi började med att pränta in att det är okej att gå fram till en bil och slutade med att han hoppade in i bilen själv.

första gången vi gick genom stan så kröp han och skakade..

stan är fortfarande inge kul men han kryper iaf inte fram utan blir mest hetsig och drar.


från att inte gå fram till människor

till att älska folk.


från att springa och gömma sig om nån kommer och hälsar på

till att vakta och ge dom en rejäl utskällning.


vi har kommit en bra bit på vägen men vi har en lång resa kvar,

nu är vi inne i könsmognad och trotsålder.. suck..

men det går över nån gång!

han vet mycket väl vad som är rätt och fel,

har han gjort fel så skäms han nåt fruktansvärt!


nu har han skitit ut en hel stearinfabrik i natt som jag ska ta och plocka upp,

är huvet dum får kroppen lida.

ja han åt alltså en halv påse stearinljus när jag va borta igår.


ha en bra dag, 

det ska iaf vi ha! 

Tidigare månad - Senare månad

This is my shit:


Är 21 bast och på smällen. Älskar snowboard, rock & Hallonsoda. Har humörsvängningar som sprutar ur öronen. ensamstående & bor med min hund (kapten krok). Har vänner som jag älskar mer än allt och en underbar familj. skriver om graviditeten och allt annat

Liten

mitt hjärta

Lilypie Pregnancy tickers

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

vill du veta? Fråga:

0 besvarade frågor

DUNKEN.SE

club4beauty

Besöksstatistik

Annat

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011
>>>

Nåt du letar? Sök här:

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards