issa

Alla inlägg den 17 mars 2011

Av Linda Persson - 17 mars 2011 22:41

hej på er.

orkar inte lägga upp nå bilder ikväll, får bli imorgon.

haft en mysig kväll med Lollo, Mimmi & kapten.

fixat mitt hår och käkat god middag.


imorgon blir det stan med Eve och hitta brallor till henne.


måste fan sova nu, god natt!


föresten så ligger nu ina på förlossningen, hoppas på en bäse tills imorgon!

Lycka till gumman & Viktor.


 

Av Linda Persson - 17 mars 2011 11:43

Sitter och tittar på klipp och stor lipar.. blödig som man blivit.


Första gången som träffas igen,



Andra och sista gången dom ses,


Av Linda Persson - 17 mars 2011 10:58

själva faan va tuttarna läcker!


tänkte jag skulle informera om nån va intresserad och vill veta.


mitt nya craving är för övrigt NOUGAT, älskaa.



Av Linda Persson - 17 mars 2011 08:59


tänkte jag ska tipsa om en jätte bra sida där man kan läsa om vad man

absolut inte ska ge sin hund och varför.

Det kan ni läsa om HÄR


  

Av Linda Persson - 17 mars 2011 08:52

vaknade för en timme sen,

är trött som jag vet inte vad idag.

skulle behöva nå värre uppåt, kanske börjar bliförkyld..


ska äta lite och sen gå promenad med kapten,

i eftermiddag blir det att ta bussen till lollo och fixa frillan!

åh vad jag har längtat.


finväder är det också, underbart!



    

Tidigare månad - Senare månad

This is my shit:


Är 21 bast och på smällen. Älskar snowboard, rock & Hallonsoda. Har humörsvängningar som sprutar ur öronen. ensamstående & bor med min hund (kapten krok). Har vänner som jag älskar mer än allt och en underbar familj. skriver om graviditeten och allt annat

Liten

mitt hjärta

Lilypie Pregnancy tickers

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

vill du veta? Fråga:

0 besvarade frågor

DUNKEN.SE

club4beauty

Besöksstatistik

Annat

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011
>>>

Nåt du letar? Sök här:

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards